FANDOM

San Marino
Republika San Marino
San 23f78e 5451307.jpg
Informacje Ogólne
Rzeczywistość San Marino
rząd republika
Płeć Mężczyzna
Język włoski
Lubi Piłkę nożną!
Czy może w kosmos? Za mały.
San Marinoball to mały europejski kraj. Jest zaokrąglony przez Włochy, więc nie ma dostępu to morza i jednego sąsiada. Jest trzecim najmniejszym państwem Europy, ale pewnego dnia powiedział, że się rozwija i zostanie największym państwem świata i zostanie najlepszą drużyną piłkarską. Podczas poszukiwania ukochanego morza stwierdził że jego zespół jest najgorszy na świecie. Posiada tylko jednego dobrego piłkarza i pół-boga który zwie się Andy Selva. Celami jego życia są bardzo trudne do osiągnięcia dla małego countryballa jak on:
  1. Mieć dobry skład w piłce nożnej.
  2. Zbudować imperium.
  3. Wygrać Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.
  4. Mieć dostęp do morza.
  5. Zostać władcą świata

Początki San MarinoballaEdytuj

San Marino, piąte najmniejsze państwo na świecie twierdzi, że jest najstarszą na świecie zachowaną republiką. Zgodnie z tradycją, San Marino zostało założone w 301 roku kiedy kamieniarz Marinus Dalmacji, później czczony jako Święty Marinus wyemigrował się w 297 roku z dalmatyńskiej wyspy Rab, późniejszej rzymskiej koloni, gdy cesarz Dioklecjan wydał dekret wzywający na odbudowę murów miasta Rimini, który został zniszczony przez piratów. Marinus ukrył się na szczycie Mount Titano (najwyższy szczyt San Marinoballa) i założył małą chrześcijańską wspólnotę. Właściciel gruntu, Felicissima, sympatyczna, pani Rimini zapisała ją do małej wspólnoty chrześcijańskich mieszkańców gór. Pewne jest, że region jest zamieszkany od czasów prehistorycznych, chociaż dowody istnienia wspólnoty na Mount Titano sięgają jedynie średniowiecza. Dowody pochodzą od mnicha Eugippio, który zgłasza się w kilku dokumentach do 511r. Na pamiątkę kamieniarza, ziemia została przemianowana na "Land of San Marino", a ostatecznie zmieniła swoją nazwę na "Republika San Marino". Późniejsze prace z IX wieku były dobrze zorganizowane, otwarte i dumne przez społeczność: pisma podają, że biskup uznał ten obszar.

OsobowośćEdytuj

San Marinoball jest przyjaznym countryballem ale również może się z kimś pokłócić. Nie jest dobry w sporcie, lecz San Marinoball chce mieć znowu swoją F1 GP. Oprócz morza chce mieć więcej ziemi i siły militarnej. Jest czasem przedstawiany jako złego balla i chce dołączyć do Skandynawii.

RodzinaEdytuj

SanMarinoball jest najstarszym krajem, który wciąż żyje więc ma dużą rodzinę.

GaleriaEdytuj

San Marino-icon.png Republlika San Marinoballa GIB SEA! San Marino-icon.png
Zamki San Marino City-icon.png AcquavivaballSan Marino City-icon.png Borgo MaggioreballSan Marino City-icon.png ChiesanuovaballSan Marino City-icon.png San Marino CityballSan Marino City-icon.png DomagnanoballSan Marino City-icon.png FaetanoballSan Marino City-icon.png FiorentinoballSan Marino City-icon.png MontegiardinoballSan Marino City-icon.png Serravalleball
Inne EtruscanballSPQR-icon.png SPQRballOld San MarinoballSan Marino-icon.png|15px-Flag_of_the_National_Fascist_Party_%28PNF%29.svg.png Fascist San Marinoball
EU-icon.png Europa 2-icon.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki