FANDOM

Zasady na Wiki

  • Edytując artykuły należy zachować zasady interpunkcji, ortografii i pisowni.
  • Podczas pisania komentarza nie można atakować innych użytkowników w sposób bezpośredni.
  • Zakaz wandalizmów pod groźbą blokady (okres blokady: od jednego miesiąca do całkowitej blokady).
  • W przypadku ciężkich wandalizmów - całkowita blokada + dążenie do zablokowania użytkownika na całym Fandomie.
  • Podczas tworzenia/edytowania artykułu należy dodawać Infobox Countryball 2.0, tylko ta wersja Infoboxa Contryballi jest poprawna.
  • Panuje tu wolność słowa, jednak wyraźna mowa nienawiści to dążenie do blokady na bliżej nieokreślony okres.
  • Wszelkie konflikty między użytkownikami należy zgłosić do administratora.
  • Żadne poglądy nie będą powodem do otrzymania blokady, nieumiejętne wyrażanie ich (np. poprzez mowę nienawiści) może być już powodem do otrzymania blokady.
  • Decydujący głos w każdym konflikcie należy do administratora.
  • Zakaz wprowadzania do artykułów dotyczących partii lub organizacji informacji propagandowych lub zawierających mowę nienawiści, artykuły te muszą zawierać obiektywne informacje.
  • Administratorzy mają prawo wykraczania poza punkty regulaminu w szczególnych przypadkach.
  • Dbanie o rozwój Wiki odbywa się w sposób konserwatywny, a nie rewolucyjny.
  • Nieprzeczytanie regulaminu nie zwalnia z zasad przestrzegania go.

Zasady na czacie

Na czacie należy przestrzegać wszystkich punktów wymienionych w zasadach obowiązujących na Wiki.

Dodatkowo:

  • Należy stosować się do wszystkich poleceń administratorów i moderatorów.
  • Należy dbać o kulturę języka. Wulgaryzmy nie są zakazane, ale należy je ograniczyć.
  • Zabronione jest bezpośrednie atakowanie innych osób.