FANDOM

RWNBall- Polska z świata alternatywnego B800. Jest największym i najsilniejszym państwem w swoim świecie. Posiada kolonie na Madagaskarze, w Ameryce płd oraz w Afryce. Posiada także bazę lunarną na księżycu. Lubi bliżej nieokreślone danie, które nazywa fluskakami. Jego słownictwo różni się od naszego. Niektóre znane nam obiekty nazywa inaczej np. na telewizor mówi obrazopluj.

Historia Edytuj

W tym świecie nie było rozbicia dzielnicowego. Polska najechała na Ruś i skutecznie ją podbiła. Potem już tylko rozrastała się. W 1610 r zajęła Moskwę. W 1655 r Swedenball najechał na RWNBalla, ale najazd został odparty. Polska miała problemy z koloniami. Przegrała sprawę z Senegalem. W latach 1805-1807 RWNBall walczył z UKBallem o Meksyk. Stracił tam kolonie i obecnie w Meksyku mówi się po Angielsku. W 1830 r Russiaball wywalczył na kilka lat autonomię. Jednak powstanie zostało stłumione i Rosja straciła wszelkie nadzieje na odzyskanie niepodległości. Zamiast obu wojen światowych była seria wojen lokalnych m.i.n. Polsko-Francuska o Alzację i Lotaryngię, która została wygrana.

Stosunki Edytuj

Chinaball- Polska ma złe stosunki z tym krajem, ponieważ Chiny choci aż posiadają część Syberii, chciałyby mieć całą Syberię.

UKBall- UKball założył Unię Monarchii, do której należy również Polska.

Japanball- Polska ma sjusz z tym krajem.

USAball- Kraj jest biedniejszy niż w naszym świecie, ostatnio sprzedaje swoje samochody do Europy, które są tańsze.

Franceball- Polska wyśmiewa Francję bo jej cesarz ma ograniczone możliwości.

Polandball- Gdy Polska z naszego świata przybyła do świata B800, nie mogła uwierzyć w to co zobaczyła. RWNball został jej przewodnikiem.

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki