FANDOM

KFC
Kentucky Fried Chicken
Kfc
Informacje Ogólne
Rzeczywistość Kentucky Fried Chicken
rząd grubasy i otyłe dzieci
osobowość otyłość
Płeć Mężczyzna
Język Angielski
Przyjaciele / Wrogowie
Przyjaciele Murica-icon USAball

Canada-icon Canadaball, NATO-icon NATOball, EU-icon EUball

Lubi Kurczaki (te martwe, no bo chyba żywych nie wpie***li), tłuszcz, substancje rakotwórcze, różowy śluz z kośćmi świń zmielony (który wsadza do nóżek)
Nie lubi Gdy ktoś (np. Watykan) chce ukraść mu przepis na martwe kurczaki
Czy może w kosmos? Jakby sprzedał przepis na martwe kurczaki to by go było stać na własną bazę kosmiczną, no ale cóż, GŁUPOTA!
Wrogowie McDonald'sball
Notatki
MUSZĘ ROZTYĆ STANY ZJEDNOCZONE, A PÓŹNIEJ CAŁY WSZECHŚWIAT!

Kentucky Fried Chicken (KFC) – jedna z największych sieci barów szybkiej obsługi serwujących dania fast food, założona przez Harlanda Sandersa, bardziej znanego jako pułkownik Sanders. Centrala firmy znajduje się w Louisville w stanie Kentucky w USA. Jest właścicielem tysięcy rzeźni. Odpowiedzialny jest także za śmierć miliardów niewinnych kurczaków. Codzienne karmi USAball i inne kraje tucząc je.

Obecnie w całej Polsce funkcjonuje 210 barów KFC, będących samodzielnymi jednostkami oraz do grudnia 2008 funkcjonowało kilkanaście lokali „2 w 1”, zazwyczaj w połączeniu z Pizza Hut, jednak firma zrezygnowała z takich łączonych barów oddzielając obie marki. Od kilku lat w Polsce można spotkać również bary typu drive-through, w których klienci mogą zamawiać i odbierać dania bez wysiadania z samochodu. Wyłącznym franczyzobiorcą marki KFC w Polsce jest europejska spółka AmRest Holdings SE z siedzibą we Wrocławiu, która notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki