FANDOM

Eritreaball
Eritreaballcute
Informacje Ogólne
osobowość Zwariowany
Język Włoskim i amharskim
Przyjaciele / Wrogowie
Przyjaciele Sudan-icon Sudanball

Russia-icon Russiaball

Wrogowie ISIS-icon ISISball

Ethiopia-icon Ethiopiaball

Nie lubi Ethiopia-icon Ethiopiaball
Dodatkowe Informacje
Czy może w kosmos? no
Eritreaballcute

Eritreaball jest countryball w Afryce. Uważa go, że jest to oficjalna drużyna country, gorsza od Korei Północnej. Jest tak straszny, że wiele z Eritreaballs próbuje uciec z kraju do migracji w Europie i Izraelu.

Jest najbardziej popularnym krajem afrykańskim w Wikii.

Historia

Starożytny

Znaczna część wczesnej historii Eritreaballa jest nieznana. Najwcześniejsze zapisy pochodzą z czasów egipskich, kiedy Eritreaball był częścią egipskiej imperium egipskiej. Gdy Imperium Egiptu zmarło i stało się bez znaczenia, plemiona Etiopii zjednoczyły się, tworząc etiopską planetę. W tym momencie historia Eritreaballa została całkowicie zabrudzona, a każdy rolnik, chłop czy rolnik rolniczy wielokrotnie, podczas gdy imperia przyszła i rządziła gliną.

Epoka kolonialna

Pierwszymi krajowymi europejczykami, z którymi się stykały, były: Imperium Osmańskie i Portugalczycy, a obie piłki nożne wznoszą się. Regiony, w których był starożytny Egipt, zostały zakwestionowane i walczone przez Imperium Etiopskim i Imperium Osmańskie. Przez długi czas nie było walki, ale stosunki między nimi były zimne. Wtedy w 1538 roku portugalia i otomańscy zaczęli walczyć o kolonie w Indiach. Etiopiaball szybko skorzystała z tego i połączyła się z Portugalią. Ottomanball zareagował, wysyłając lalki do Imperium Etiopskiego, aby walczyć z nimi. Imperium Etiopii, z pomocą chłopów z Erytrei, walczyło z powrotem. Eritreaball, tylko nieistotna część Imperium Etiopskiego, widziała ciężkie straty i walkę, a także jedyne miejsce, w którym Ottomowie wyszli z ich krzesełek do karmienia kebabem, aby walczyć z Etiopią Empire. Dzięki niemożliwym regionom, Etiopska Imperia uzyskała kontrolę nad współczesnym Somaliaball i starożytnym Egiptem, a od tamtej pory Etiopska Imperium została uznana za pierwszy kraj w historii, który kiedykolwiek usunął kebab, a tytuł został wynaleziony przez Serbię We współczesnym świecie. Przez wiele lat Eritreaball pozostawał w trakcie, w jakim był w: Etiopii, a potem wraca do pracy jako chłop. W końcu zmiana nastąpiła w XIX wieku. Eritreaball był częścią narodu lalek otomańskich, który mocno pozwolił na kolonizację w Europie. Italyball, pragnąc stać się imperium, skolonizował region i nadał mu swoje imię, włoski Eritreaball.

Epoka po kolonialnym

Później Włochy umożliwiły Etiopii Imperium rządzić regionem, który szybko zakończył się w drugiej wojnie światowej, kiedy Ethiopiaball została zabita, a następnie przegrana przez Italyball w brutalnej wojnie z użyciem maszyn, samolotów, a nawet trucizn. Po II wojnie światowej poczucie niezależności Erytrei rozpoczęło się, gdy rejon został przekazany słabym etiopskim właścicielom regionu (który, jak wspomnieliśmy wcześniej, był jednym z pierwszych właścicieli).

Niezależność

W 1991 roku (w tym samym roku gorączka Litwy wybuchła i spowodowała śmierć sowieckiej piłki i znaczenie niezliczonych krajów w całej Europie) Eritreaball uzyskał niepodległość od Etiopii, który był zmęczony walką z ważnym frontem, który się odbył. Od tego czasu Eritreaball był dumnym i ważnym krajem. W 1995 roku Eritreaball był w wojnie z Jemenball, który ukradł glinę na Wyspach Hanu. Eritreaball po wojnie z Ethiopiaball ponownie w 1998 roku i do wojny z Dżibutiball w 2008 roku.

Cechy charakteru

Eritreaball jest szalonym, ale niezawodnym krajem (choć nie jest wystarczająco lojalny dla kogokolwiek innego, aby to udowodnić), które zwykle starają się znaleźć sposoby na pokazanie jego niesamowitej siły. Drużyna country zazwyczaj współdziała z innymi regionalnymi drużynami krajowymi, głównie tymi, którzy są blisko Półwyspu Arabskiego. Pozostaje z dala od tego, co robi ojciec, i jasne jest, że dlatego, że ojciec Eritreaballa, Ethiopiaball, prawdopodobnie nienawidzą Eritreaballu, ze względu na słabość spowodowaną znaczeniem Erytrei, a także fakt, że od znaczenia Erytrei Etiopia Szeroko szydzone przez wszystkie inne kraje afrykańskie. Eritreaball jest bardzo podobny do północy Koreaball, ale jakoś poradzi sobie gorzej (co jest poważnie złe). Dziwnie ma obojętne relacje z USA (prawdopodobnie tylko dlatego, że obydwaj nienawidzą ISISball).

Umiejętności życiowe

Usuwanie terrorystów z lokalu.

Wytrzymałość. Eritreaball to niewątpliwie piłka nożna, którą obawiają Indie i inni, ze względu na mieszankę szaleństwa i siły w osobowości drużyny countryball.

Zabij ISISball i jego sojuszników. W jednej wiejskiej komiksie (dość niedawno) na reddit, gdzie Canadaball traci zdrowie i sojuszników z ISISball, aby podbić świat, plan ten jest pokonany przez Erytreię.

Przeżycia apokalipsy i terroryzm. Jak wspomniano w numerze 3, ta piłka nożna przetrwała wszystkie próby dominacji światowej (z wyjątkiem II wojny światowej) i walczyli z napastnikami.

Denerwujące wszystkich.

8-icon Afryka African Union-icon
Afryka Algeria-icon AlgeriaballAngola-icon AngolaballBenin-icon BeninballBotswana-icon BotswanaballBurkina Faso-icon Burkina FasoballBurundi-icon BurundiballCameroon-icon CameroonballCape Verde-icon Cape VerdeballCAR-icon Central African RepublicballChad-icon ChadballComoros-icon ComorosballCongo-icon CongoballDR Congo-icon DR CongoballDjibouti-icon DjiboutiballEgypt-icon EgyptballEquatorial Guinea-icon Equatorial GuineaballEritrea-icon EritreaballEthiopia-icon EthiopiaballGabon-icon GabonballGambia-icon GambiaballGhana-icon GhanaballGuinea-icon GuineaballGuinea-Bissau-icon Guinea-BissauballIvory Coast-icon Ivory CoastballKenya-icon KenyaballLesotho-icon LesothoballLiberia-icon LiberiaballLibya-icon LibyaballMadagascar-icon MadagascarballMalawi-icon MalawiballMali-icon MaliballMauritania-icon MauritaniaballMauritius-icon MauritiusballMorocco-icon MoroccoballMozambique-icon MozambiqueballNamibia-icon NamibiaballNiger-icon NigerballNigeria-icon NigeriaballRwanda-icon RwandaballSăo Tomé and Príncipe-icon São Tomé and PríncipeballSenegal-icon SenegalballSeychelles-icon SeychellesballSierra Leone-icon Sierra LeoneballSomalia-icon Somaliaball (Somaliland-icon SomalilandballPuntland-icon Puntlandball) • South Africa-icon South AfricaballSouth Sudan-icon South SudanballSudan-icon SudanballSwaziland-icon SwazilandballTanzania-icon TanzaniaballTogo-icon TogoballTunisia-icon TunisiaballUganda-icon UgandaballWestern Sahara-icon Western SaharaballZambia-icon ZambiaballZimbabwe-icon Zimbabweball